VW Touareg 3.0 V6 2021 okiem Doradców Motoryzacyjnych Kingsman

Świat motoryzacji byłby niczym bez ludzi oraz emocji jakie budzi każde wciśniecie pedału gazu. Moment, kiedy wsiadasz do auta może mieć dwie strony. Zachwyci Ciebie bądź NIE. 

VW Touareg 3.0 V6 2021 okiem Doradców Motoryzacyjnych Kingsman
Świat motoryzacji byłby niczym bez ludzi oraz emocji jakie budzi każde wciśniecie pedału gazu. Moment, kiedy wsiadasz do auta może mieć dwie strony. Zachwyci Ciebie bądź NIE. Tym razem nasi Doradcy Motoryzacyjni sprawdzali w boju VW Touarega o jednostce napędowej 3.0 V6 diesel 286 bhp. Kilka liczb o aucie poniżej natomiast zachęcamy do tego aby poznać bezpośrednie odczucia po jeździe Doroty i Wojtka! Poniżej w tekście znajdziecie również linki do kanały na YT gdzie inni Kingsmani opisują swoje odczucia względem VW Touareg 2021 

VW Touareg w liczbach: 

SILNIK - 3.0 V6 TDI SCR (286 KM)
SKRZYNIA -  Automatyczna-8 Tiptronic
ZUŻYCIE -  8.1 L/100km
EMISJA CO2 - 211 g/km
NADWOZIE SUV - 5d

Prędkość maksymalna - 235 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h - 6.1 s
Moc jednostkowa układu silnikowego - 286 KM 
Zasięg na paliwie podstawowym - 1136 km
Zużycie paliwa w mieście - 7.7 L/100km
Zużycie paliwa poza miastem - 5.9 L/100km
Zużycie paliwa średnie według NEDC - 6.6 L/100km

Długość całkowita - 4878 mm
Szerokość całkowita z lusterkami - 2193 mm
Szerokość całkowita - 1984 mm
Wysokość całkowita - 1717 mm
Rozstaw osi - 2904 mm
Średnica zawracania pomiędzy krawężnikami  - 12.2 m
Kąt natarcia - 23.3 °
Kąt zejścia - 17.2 °
Kąt rampowy - 13.5 °

Masa własna - 1995 kg
Masa pojazdu z kierowcą - 2070 kg
Dopuszczalna masa całkowita - 2850 kg
Maksymalna ładowność - 855 kg

VW TOUAREG 3.0 V6 2021 – okiem Doroty Bednarskiej
 
Cóż napisać...??
 
Zakochałam się w tym "maluszku". 
 
Jakość i komfort nie ustępują takim autom jak Q7, BMW X5
Touareg jako model można śmiało zaliczyć do Premium. Świetne wyciszenie, bardzo przestronne wnętrze, na tylnej kanapie mieszczą się śmiało 3 dorosłe osoby. 15" wyświetlacz bez zbędnych pokręteł. Ekran dotykowy idealnie usytuowany. Łatwy w obsłudze.

Spalanie po trasie, przy tempomacie ustawionym na 140km/h wyszło między 6,8-7,2 l/100.
Ruszając z miejsca z pedałem gazu wciśniętym w podłogę wyświetliło się 41 l/100, ale co tam! Jedyne do czego mogłabym się na siłę przyczepić - zbyt duża wrażliwość czujników parkowania. Mimo, że nie było żadnych przeszkód (ludzie, inne auta, drzewa, wysoka trawa) alarmowały o istnieniu rzekomej przeszkody (może jakieś owady?). Ale to tak na marginesie.
 Auto jest DUŻE, jednak wsiadając do środka gabaryty te znikają. prowadzi się lekko, zwinnie, szybko!
 
Chylę czoła dla VW - Dorota Bednarska 
 
 
VW TOUAREG 3.0 V6 2021 Rline – Opinia Wojciech Zadroga 
 
Samochód, po którym żadne auto nie będzie już takie samo. Komfort jazdy i jakość wykonania na najwyższym poziomie. Pomimo możliwości wyboru trybów jazdy samochód jest nastawiony jednak na komfort. Zaskakująco żwawe i sprawne poruszanie się po mieście mimo dużej wagi i ogromnych gabarytów.
 
Intuicyjność obsługi multimediów jest bardzo zadowalająca. Przy pierwszym kontakcie wielkość ekranów i mnogość funkcji może być przytłaczająca, jednak po dłuższym kontakcie chciałbym mieć wszystkie te funkcje na co dzień. Na minus dla mnie dotykowy panel na kierownicy. Dalej nie wyczułem odległości tych przycisków i nie raz zdarzyło mi się podgrzać kierownicę zamiast zmienić utwór. Obsługa gestami - świetny bajer, ale raczej do pochwalenia się przed znajomymi.
 
Park assist działa bardzo sprawnie. Parkuje tak jak ja bym to zrobił. Dobre tempo, bez poprawiania na kilka razy. Bardzo odważnie zbliża się do przeszkód, co parę razy przyprawiło mnie o mały zawał serca. Nie mam porównania do innych asystentów parkujących, ale w tym aucie nie mogę powiedzieć złego słowa.
 
Mogę się przyczepić do skrzyni biegów. Jak dla mnie zbyt wolna reakcja na kickdown - nawet w trybie sportowym. Ale nie jest to sportowe auto, więc dla docelowego odbiorcy nie będzie to raczej problemem.
 
Zawieszenie świetnie tłumi nierówności, sama przyjemność płynąć po gorszych nawierzchniach. Przydałby się jakiś stopień w trybie offroad+, auto konkretnie się podnosi. Dla niższych osób wsiadanie w tym ustawieniu nie jest takie proste.
 
Osiągi bardziej niż zadowalające, a przy tym nie robimy wiru w baku. Lewy pas zawsze miałem wolny, wszyscy zjeżdżali nawet jak jechałem stałą prędkością, a niektórzy nawet bez kierunków. Sam widząc tego byka w lusterku nie chciałbym mu podpaść.
 
Cudowny samochód, jednak, jeżeli ktoś nie potrzebuje tak dużego auta, to Tiguan jest mądrzejszym wyborem, bo np nie mogłem wjechać do garażu bez składania lusterek, a znaleźć miejsce parkingowe w mieście to nie lada wyczyn.
 
Uważam, że samochód jest wart swoich pieniędzy i zawsze będę negować argument, że na VW to o wiele za dużo.
 

Szukasz pomocy przy zakupie nowego samochodu? Zadzwoń do Nas! 665801919


Video recenzja Doradców Motoryzacyjny Kingsman 

 




Kingsman Adrian - https://youtu.be/QhO59_Qvs9c
Kingsman Łukasz - https://www.youtube.com/watch?v=9riKIZ-3EFY&t=1s
 
2021-09-08 10:00:42